EYLÜL

00:22

Yağmurlu, kahve alıp kitap okumalık Ekim sabahından merhaba.

Daha ne kadar geciktirebilirdim bilmiyordum ama Eylül favorilerim nelermiş bir bakalım.

Yazarken fark ediyorum, Eylül'de hiç film izlemedim. Varsa yoksa Twin Peaks 😅. Tekrar Twin Peaks övmeye başlamayacağım ama tavsiye edilir herkes sever mi bilemem tabii :) Ama önümüz sonbahar çok güzel filmler geleceğinden diğer aylar telafi edeceğime umudum tam.



İki tane bakım favorim var. Yves Rocher'in %100 Doğal Toz Peelingi uzun zamandır doğal peeling arayışıma çözüm oldu. İçeriğinde yeşil kil, papatya, kayısı, Baikal tozu, esmer şeker, sünger taşı ve selüloz var. Daha doğalı olamaz herhalde zaten. Kullanımı ise çok basit. Kullandığınız jel temizleyici ile tozu avucunuzda karıştırarak peelinginizi elde ediyorsunuz. Haftada bir detox maskesinden önce kullanıyorum ve çok memnunum. Yaklaşık 5 haftadır kullanmama rağmen yarısına bile gelmedi. Diğer favorim ise H&M'in Indigo Ink isimli ojesi. Sonbahar gelince koyu renklere dönmeyi seviyorum ve lacivert problem oluyor bende bilmiyorum her zaman istediğim tondaki laciverti bulamıyorum sanki. Bazıları çok siyaha dönük bazıları da gereksiz parlak olabiliyor. Ama bu renkle tam istediğim tonu yakaladım. Benim gibi lacivert oje arayışındakiler deneyebilir.


Bu ayın önemli etkinliklerinden İstanbul Kahve Festivali'ne de sonunda katılma fırsatı yakaladım. Festivalleri seven biri olarak hem çok eğlenceli geçiyor hem de bir çok bilmediğiniz kahve türünü tadabiliyorsunuz. Ayrıca bir çok kafenin standlarına giderek sunduğu lezzetler sayesinde sonra gitmek için listeye alabiliyorsunuz aynı zamanda. Ama en güzeli Bülent Ortaçgil konserine gitmiş kadar oluyorsunuz. Bundan sonra her yıl katılacağım etkinlikler listesine çoktan girdi.

Bu ay şu 4 şarkıyla geçti diyebilirim. İçimde küçük bir Darren Hayes ve Savage Garden fan club'i yaşıyor (Darren Hayes sevenler beni bulsun 😅) ve sonbahara geçerken garip bir şekilde aklıma geliyor. İlk üçü çok eski ama sonuncusu youtube sayesinde keşfettiğim Darren Hayes'in son albümünden. (Nasıl da yaşlanmış ya 😔)






Eylül favorilerim bunlardı. 

Umarım severek okur, dener, dinlersiniz.

🙋

Sevgiler,
hazi 💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts