Vino Dessera Bağ Evi

23:41

Günlük hayatın koşturmasından sıkılıp hafta sonu kendimizi bir yerlere atmayı sevenler kimler🙋. Kaçacak bir yer önerisi var karşınızda. Daha çok İstanbul'da yaşayanlara yönelik bir yazı belki ama yolu Kırklareli'ne düşen herkesin değerlendirebileceği bir yer.

Biz bu etkinliğe Corvus Travel aracılığıyla katıldık fakat siz dilerseniz Vino Dessera'nın sitesinden de kendinize bir gün ayarlayıp gidebilirsiniz.

Pazar sabah 7:30'da otobüse binmemizle başladı yolculuğumuz (kaçamak yapıyorsak biraz ödün vermek lazım 😁) Mola ile birlikte 11'e doğru bağ evine varmış olduk. Bizim geleceğimizi bildiklerinden doğal ürünlerden oluşan açık büfe kahvaltımız bizi bekliyordu.

Lezzetli kahvaltımızı yaparken Vino Dessera Bağ'ının sahiplerinin ve nasıl kurulduğunun hikayesini dinledik.

Türk kahveleri de içildikten sonra üretim tesisini ve mahzenlerini gezdik.

Sonrasında ise peynir tabaklarımız eşliğinde tadımlara başladık. Beyazlardan başlayıp kırmızılarla bitirdik ve beyaz şarap sevmememe rağmen Kalecik Karası ilk defa sevebileceğim bir beyaz şarap oldu. Ama favorim onların da özel serisi olan VD190 oldu. Cabernet Franc, Shiraz, Merlot ve Cabernet Sauvignon karışımı bu kırmızı şarap yoğun tat sevenlerin beğeneceği bir şarap.

Acıkma vakti geldiğinde ise şaraplarımıza köfteler, sucuklar ve lezzetli salatalar eşlik etti. O kadar açtım ve yemekler o kadar lezzetliydi ki fotoğraf çekmeyi unuttum 🙈

Biz hava serin olduğu için kahvaltımızı , tadımları ve yemeğimizi içerde yaptık fakat daha sıcak olduğu zamanlarda bu manzaranın da tadını çıkarabilirsiniz hatta baharda daha güzel oluyormuş.

Saat 5 gibi yola çıkma vakti gelmişti, dönerken VD190'dan bir tane de kendime aldım, çünkü Vino Dessera şarapları sadece belli yerlerde satılıyor, bunu bilerek gitmekte fayda var stok yapmak isteyenler olabilir.

Biz bir günlük gittik fakat isterseniz konaklayabiliyorsunuz da.

Huzurlu bir hafta sonu geçirmek isterseniz gerçekten ideal bir yer, hem rezervasyonla gidildiğinden çok kalabalık değil hem de bağ tamamen izole olduğundan ortamda genel bir sessizlik hakim.

İlgilenenlere aşağıda internet sitesini bırakıyorum.