2017 → 2018

01:25


Yılın ilk yazısından merhaba,

Gecikmeli 2017 favoriler yazım ve 2018 hedeflerimle karşınızdayım. Biraz uzun bir yazı olacak hadi başlayalım.

Her zamanki gibi filmlerden başlıyorum. 2017'de vizyona giren filmlerden en çok etkilendiğim Wolverine serisinin sonuncusu Logan oldu. Wolverine serisini ve Hugh Jackman'ı seven biri olarak filmi izlemek çok zor oldu benim için 🙈 Yılın sonunda da olsa 2017'de en çok güldüğüm film sanırım Aile Arasında oldu. Fakat bu yıl bence çok da güzel filmler yoktu ya da bana denk gelmedi bilmiyorum. 2018'de ise şimdiden bir kaç film hedefim oldu bile. Belki sizin eklemek istedikleriniz ya da benim listemden izlemek istedikleriniz çıkar ;
  • Arif V 216 (İzledim bile 🙈)
  • Deadpool 2 (Herhalde en çok beklediğim)
  • Oceans 8
  • Solo: A Star Wars Story 
  • Müslüm
  • Bohemian Rhapsody 
Tabii ki bu listeye eklenecek başka filmler de çıkacaktır. Ayrıca 2018 de her ay bir yönetmen belirleyip onun en iyi filmlerini izlemek de hedeflerim arasında. 💪


Dizi de ise bu yıl çıkan ve favorilerim arasına giren 2 Türk dizisi var. Biri Fi diğeri ise Ufak Tefek Cinayetler. İkisi de birbirinden entrikalı ve sürükleyici, Aşk-ı Memnu'dan beri entrikaya doyamıyorduk hepimize iyi geldi bence 😄 2017'de herkesin övdüğü benim izlemeye cesaret edemediğim Handmaid's Tale ise 2018 listeme girdi. Ama bence bu yıl en iyisi 25 yıl sonra dönen Twin Peaks oldu. Bir de bu yıl final yapan Girls dizisi vardı ki onu da izlemeyenlere tavsiye ederim. 2018'de çıkacağı için heyecanlandığım dizilerden American Crime Story: Assasination of Gianni Versace var. Ilkini izlemediyseniz onu da tavsiye ediyorum, Ryan Murphy'nin bütün dizilerine kefilim😂

Etkinlik favorilerime bakacak olursak 2017'nin en iyilerinden biri bienaldi. Malum 2018'de bienal yok bu nedenle başka etkinliklere çeviriyoruz gözümüzü. Yine D&R'ın düzenlediği Retro Day etkinliği ise çok sevdiklerimden biriydi ve umarım bu sene de olur🙏 2018'de hedeflediğim etkinliklerden bazıları ise şöyle,
  • Leonardo Da Vinci: Dahi İstanbul'da
  • Karanlıkta ve Sessizlikte Diyalog
  • Notre Dame De Paris
  • Ve bu yıl başarıp da bilet alabilirsem Tarkan ve Ajda Pekkan konseri 😅🙈

2017'de yılın favori diyebileceğim çok ürün olmadı sanırım ama kullanmayı en çok sevdiğim şey kırmızı ruj oldu ve bu alışkanlık yıllarca benimle kalacak gibi. Bakım ve güzellikte bu yıl bizi doğallıktan yana trendler bekliyor. Aydınlatıcılar yine trend ama likit mat rujlar ve kontür paletleri bu yıl eskisi kadar trend olmayacak. Bakım ve makyaj ürünlerinde ürünlerin %100 doğal olmasındansa içeriğinin temiz olması daha değerli olacak. 


Ama en büyük favorim tabii ki İstanbul.. 2017 benim için hızlı geçti, umarım 2018 İstanbul'u daha çok keşfedeceğim bir yıl olur 🙏


Sevgiler,
by hazi 💋
KaydetKaydet

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts