EKİM

08:25

Ekim ayı benim için çok çabuk geçtiğinden geç oldu belki ama favorilerim aşağıda👇

Ekimde iki adet film favorim var. (Hayret sonunda biraz film izleyebildim 😅) İlki Mischa Barton'ın daha kedi yavrusuyken oynadığı, 3 genç kız arasında geçen ve aşkı irdeleyen Lost and Delirious filmi. Film dram temalı ve yer yer sıkabiliyor fakat değindiği konu ve 2001 (Milennium Forever😌) yapımı olması nedeniyle sevdim. Diğer film favorim ise Zach Galifianakis ve Kristen Wiig'in başrolünü oynadığı Masterminds filmi. Film bankada gece vardiyasında calışan ve sıkıcı bir hayatı olan David'in Amerika'nın en büyük soygununu gerçekleştirmesini anlatıyor. Film gerçek bir olaya dayanıyor, filmde gerçekleşen soygun 1997 Ekim ayında (çok manidar oldu😁) gerçekleşmiş ve Amerika tarihinde gerçekleşen en büyük soygun olarak kabul ediliyor.



Dizi favorim bu ay Modern Family'nin 9. sezonu. 9 sezondur aynı keyifle izliyorum ve beni gerçekten kahkaha attıran nadir dizilerden. Sadece ekim değil her daim favorim arasında. Bu sezonun en komik sahnelerinden biri ise aşağıda,



Bakım favorilerim ise bu ay biraz fazla,
Bu ay herkesin dilinden düşmeyen Neutrogena'nın Hydro Boost göz kremini ben de denedim. Hydro Boost serisi ilk çıktığı zaman benim aklıma ilk gelen göz kremi de var mı? sorusuydu ve göremediğimde de üzülmüştüm açıkçası. Çünkü göz kreminden tek beklentim ağırlaştırmadan iyi bir şekilde nemlendirmesi. Hyaluronik Asit de bunu çok iyi yapar diye düşünmüştüm neyse ki tam kullandığım göz kreminden memnun olmadığım sırada kendisiyle Watsons'ta karşılaştık ve denemeye karar verdim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gayet memnunum. Güzel bir şekilde nemlendiriyor ve sonrasında yağlı bir his bırakmıyor. Göz altı kapatıcısı için de iyi bir baz oluşturuyor. Hava değişimi göz altlarımı bile kuruttu ve bu krem 2 günde toparladı. Bunun dışında başka bir beklenti olmamalı bence morluk ya da kırışıklık genetiğe çok bağlı ve kremlerle düzelebileceğini düşünmüyorum.
Diğer favorim ise bir tonik, bu Bielenda'nın içeriği gayet sade, asit ve vitaminler içeren bir toniği. Bu ürünü kullanan pek kişi görmedim ben de zaten Watsons'ta gezinirken fark edip ilgimi çekince almıştım fakat neden başkalarında duymadığımı merak ediyorum. Çünkü asit içeren ama yakmayan, hafif yapılı ve uygun fiyatlı çok tonik yok bence. Ben bu toniği yazın almıştım ara ara detox maskesinin içine karıştırıyordum ve pek düzenli kullanamamıştım, ekim ayı boyunca akşamları yatmadan önce kullandım ve çok memnun kaldım, cildimi yıpratmadan temizliyor ve cildim sabah uyandığımda daha canlı görünüyor.


Diğer iki favorim ise Kalyon'dan. Markanın klasik "rakı beyazı" tırnak sertleştiricisine geri döndüm. Bir sürü bu tarzda ürün kullandım ama tırnaklarım yine kırılabiliyordu fakat bu ürün denediklerim içinde yine en iyisi. Ben ojenin altına baz olarak veya renginden dolayı tırnaklarımın temiz durmasını istediğim zamanlarda kullanıyorum. Bu ürünü alırken başka bir Kalyon ürünü de dikkatimi çekti ve denemek istedim. Tırnak ve tırnak eti peelinginin içinde küçük tanecikler var ve ürünü uyguladıktan sonra tırnaklarınıza 2 dk masaj yapıp sonrasında yıkadığınızda manikürlü kadar temiz durmasa da tırnak etlerinin o mat ve kuru görüntüsünü yok ediyor. En azından kış için çok mantıklı bir ürün, manikürlü tırnaklar bile kışın kuruduğunda kötü görünebiliyor.

Ekim favorilerim bu kadardı.

En sevdiğim ay olan Kasımda görüşmek üzere 🙋

Sevgiler,
hazi 💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts