KASIM💟

05:31

Bu ay benim için çok uzun geçti favori ayımın favorileri bakalım neler😍


Dizi favorim tabii ki Fi. 2. sezon başladı ve bence herkes diğer dizilerini unuttu. Nefesler tutuluyor cuma saat 21.00 bekleniyor. Gerçi bu hafta 8 aralığa sarktı ama olsun severek izliyoruz kendilerini. Bu sezon daha gerilimli ve herkes birbirine gıcık oluyor sanki 😅

Kasım ayında bir diğer favori dizim The Office. Uzun zamandır izlemeyi planladığım bir diziydi ama bir türlü başlayamamıştım. Komedi arayışında olduğum sıralarda aklıma geldi ve çok sevdim. Belki herkesin seveceği türden komedi değil ama ben Steve Carrel'a çok gülüyorum (yani adam hiçbir şey yapmasa bile gülesim geliyor 😂) ve ofis ortamında çalışınca dizi ayrı bir anlamlı geliyor. 1. sezonun en sevdiğim sahnelerinden bir tanesi aşağıda 😁


Bir kaç müzik favorim var bu ay. Bir tanesi aslında bir youtube kanalı; Anatolian Rock Revival Project. Aynı zamanda instagram sayfaları da mevcut. Türk müziğinin eskilerde kalmış şarkılarını ortaya çıkarıyorlar ve bunu da kliplerinde çok güzel illüstrasyonlar kullanarak yapıyorlar. Şarkıların bazıları ise bizim bildiğimiz şarkıların eski versiyonları. Aşağıdaki onlardan biri. 


Müzik favorilerimden diğeri ise Ezhel. Türkçe rap seven biri değildim ta ki Ezhel dinleyene kadar. Ya ben Türkçe rap sevmeye başladım ya da sadece Ezhel'i seviyorum. Şarkılarının alt yapısı ayrı güzel sözleri ayrı. Genelde Ankara ile ilgili şarkılarının olması da sevme sebeplerimden biri 😁 En sevdiğim ise aşağıda 👇



Dedim ya bu ay çok uzun geçti diye. Bu ay hem maratona katıldım hem de bienali farklı bir şekilde deneyimledim. Maraton benim için ilkti ve açıkçası koşabilen bir insan değilim ama boğazdan o kadar insanla beraber geçmek gerçekten yapılması gerekenlerden. 


Biliyorsunuz bu yıl 15. İstanbul Binali kapsamında birçok sanatçının eserleri farklı mekanlarda sergilendi. 16 Eylül-12 Kasım arası olmasına rağmen ben gidip 11 Kasımda görebildim ilk defa geç kalarak iyi bir şey yapmış oldum çünkü 11 Kasım akşamı mekanlar gece yarısına kadar açıktı ve biz bineali gece deneyimleme fırsatı bulduk bence çok da güzel oldu. Aşağıdakiler ise en beğendiğim eserler.

Ailemiz Kaybetti/Kayboldu (2017), Leander Schönweger

Dördüncü Mühür- O Gayesiz Ve O İkinci Defa Ölmek İstiyor (2010), Tsang Kin-Wah 

İsimsiz, Candeğer Furtun

Feryat (2013), Adel Abdessemed

Konuşmak (1999), Berlinde De Bruyckere


Güzellik favorilerime gelirsek; 4 favorim var bu ay.


Birincisi Simla Canpolat'ta görüp denemeye karar verdiğim ve bayıldığım Sephora'nın Orkide Çiçeği özlü yaşlanma karşıtı kağıt göz maskesi (doğum günü olunca hemen anti-aging 😂). Göz çevrenizi hemen gençleştirmiyor belki ama çok güzel bir ışıltı veriyor, geriyor ve dinlenmiş gösteriyor. Ayrıca paketteki sıvı göz çevrenize fazlasıyla yetiyor ve artıyor bu nedenle ben kalan sıvıyı boynuma ve dekolte bölgeme uyguluyorum size tavsiye 💫

Bir diğeri Yves Rocher'in 24 Saat Derinlemesine Nemlendiren Jel Krem'i. Krem Yves Rocher'in sitesinde normal ve kuru ciltler için olan kategoride fakat benim karma cildime de gayet iyi geldi. hep yağlı ve karma ciltlerin de nemlendirici kullanması gerektiğini söylerlerdi fakat ben hiçbir zaman uygun kremi bulamamıştım. Hayatımda ilk defa bir krem yüzümü yağlandırmadan nemlendirdi ve sivilce yapmadı hatta normalde var olan küçük kabartıları da yok etti. Sabah akşam uyguluyorum ve çok memnunum.
Diğer iki favorim ise H&M'den. H&M'e her gidişimde kozmetik kısmında kendimi alamıyorum ve hep bir şeyler deniyorum. Bu sefer de dudak kalemini denemek istedim çünkü rengi tam benlik parlak bir kırmızı ve pembe arası, Lip Definer'lardan Trailblazer rengi. Kalıcılığı da gayet başarılı. Bienal akşamı sürdüm ve yemekle beraber yaklaşık 4 saat hiçbir şekilde bozulmadı. H&M in farlarını zaten seviyorum yüksek pigmentli ve çok fazla renk seçeneği var (kırmızı far arayışımda derdime derman olmuştu). Sharp as Mustard rengi ise adı gibi çok hoş ışıltılı bir hardal rengi. Eyelinerla çok başarılı duruyor bence.


Herhalde en uzun favori yazım buydu. Bu ay fazlasıyla deneyimlediğim şey vardı umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Aralık favorileri Ocak'ta geleceğinden hepinize şimdiden Mutlu Yıllar 🎄🎉

Sevgiler,
hazi 💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts