KAHVELİ VÜCUT PEELINGI

01:16


Kahveyi ne kadar seviyorsun? Mesela vücuduna sürecek kadar mı?


Vücut peelinglerini sevmeyenimiz yok herhalde. Cilde verdiği pürüzsüzlük ve yumuşaklık paha biçilemez. Ama en güzeli de doğal içerikli olanları bence. Hele bir de miss gibi kahve kokusuyla birleşirse. Bundan 3 yıl önceye kadar uzun bir süre Frank Body'nin doğal içerikli kahve peelinglerini kullanıyordum ve gerçekten çok memnundum. Peki neden kullanmaktan vaz geçtim? Malum dolar artınca ürün uygun fiyatlı olmaktan çıktı ve ben bir paket peelingin taa Avusturalya'lardan gelmesini beklemekten sıkılmıştım.

Ve kendim yapmaya karar verdim. Hem çok uygun fiyatlı hem de ulaşılabilir oldu böylelikle. O zaman tarife gelelim.

Malzemeler;

  • 4 yemek kaşığı öğütülmüş kahve
  • 3 yemek kaşığı esmer şeker
  • 1 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı
  • 1 yemek kaşığı üzüm çekirdeği yağı

Ne işe yarıyor?

  • Kahve taneleri ciltte kan akışını hızlandırıyor ve cilde yumuşaklık ve canlılık veriyor. Selülitli ve soluk görünümü düzeltmede de çok başarılı.
  • Esmer şeker ciltteki ölü deriyi atmada yardımcı olduğundan pürüzsüzlük veriyor.
  • Hindistan cevizi yağının faydaları saymakla bitmez, ama peelingimizde en büyük faydası uzun suren nem sağlaması.
  • Üzüm çekirdeği yağı yüksek antioksidan içeriği ile cildi yenilemeye yardımcı oluyor.


Benim tavsiyem peelingi yaptıktan sonra cildinde kalan yağlı tabakayı sabun ve ya duş jeli ile temizlememen. Duştan sonra yumuşayan cildine peelingi yap ve durula, bırak yağlar cildinde görevlerini yapmaya devam etsin.

Haftada bir, tüm vücuduna yapmanı tavsiye ederim, ama bazen elbise, etek giyeceğin zamanlarda sadece bacaklarına yaparak bile anında ışıltı kazanırsın.

Yaz aylarında güneşlenmeden önce yaparsan da daha kusursuz bir bronzluk edersin benden söylemesi.

Sevgiler,
by hazi💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts