NİSAN

07:59

2 ay sonra tekrar merhaba.
Hayatımda oluşan değişikliklerden dolayı blogu biraz aksattım ama düzenimi oturttuğumdan emin olunca hemen oturdum bilgisayarın başına. Madem değişikliklerden devam ediyorum bloga da bir ekleme yapayım ve bundan sonra aylık favorilerimi paylaştığım bir sayfa da olsun dedim. Umarım nisan ayından itibaren müzikten filme, diziden güzelliğe kadar paylaştığım favorilerimi severek okursunuz siz de :)



İlk favorim tabii ki İstanbul. Her zaman favori şehrimdi ama artık 1 aydır kirasını ödediğim bir evim de olduguna gore bundan sonra İstanbul'u keşfettikçe sizinle paylaşacağım. Belki yeni açılan yerler olacak belki herkesin bildiği ama benim için yeni ve güzel olan her şeyi burada okuyabileceksiniz. Tabii ki gittiğim başka şehirlerde de gördüğüm gezdiğim yerleri paylaşmaya devam edeceğim.


Bu ay izlediğim filmlerden en çok sevdiğim James Franco ve Bryan Cranston'ın Why Him? (Türkçe'ye Bu da Nereden Çıktı? olarak çevrilmiş) filmi oldu. "Film izleyeyim ama çok yoğun bir şey olmasın şimdi kafam kaldırmaz" dediğimiz zamanlar için güzel bir seçenek olmuş. Tam kafa rahatlatan basit bir komedi filmi ama gereksiz güldürmeye de uğraşmıyor. Yalnız fragmanını izlemeden filmi izlemenizi tavsiye ederim çünkü gereksiz uzun bir fragman yapmışlar 😒


Bu ay Modern Family ve Girls dizileriyle geçti. Girls final yaptı ve ben dramatik finalleri seven biri olarak pek etkilenmedim ama şaşırmadım da. Dizi bitsin öyle izlerimciler Girls dizisini deneyebilir. Farklı, gerçek bir dizi. Ama favorim herkesin izlediği benim de başta çekinip sonra teslim olduğum Fi dizisi oldu. Yayınlanan 6 bölümü yaklaşık 2 günde bitirip kendimce rekora koştum çünkü ben diziye bayılsam bile yavaştan alanlardanım ama Fi'yi dayanamayıp izledim. Uzun zamandır izlediğim en sürükleyici dizilerden ve Aşk-ı Memnu dan sonra en sevdiğim Türk dizisi oldu.


Bu ay müzik konusunda nostaljiktim biraz. Ya 80'ler yabancı pop ya da Sertab Erener'in Sakin Ol! albümünü dinledim. Ama ay boyunca bıkmadan dinlediğim albümdeki Suçluyum ve Vurulduk şarkıları oldu (ara ara Uzay Heparı damarı kabaranlardanım). Mutlu insana hüzün veren cinsten şarkılar kusura bakmayın şimdiden 😅



Bu ay bu iki ojeyi çok fazla kullandım ve bence bahar ve yaz için çok uygun renkler. Soldaki Golden Rose Holographic serisinden 02 numara  diğeri de H&M in Electric Pearl rengi ikisi de ışıl ışıl ve ne giyseniz uyan cinsten. Golden Rose'un Matte Lipstick Crayon'larından 09 rengi de elimin en çok gittiği ruj oldu, parlak bir kırmızı ama göz makyajı yapmadan kullanınca duruşunu çok beğeniyorum.  Bunun dışında bakımda çok fazla yeni denediğim ve favorim olan ürün var o nedenle onun için de ayrı ayrı inceleme yazıları gelecek.





Benim 1 aydır deneyimlediğim favorilerim bunlardı umarım severek okumuşsunuzdur. Kendinize çok iyi bakın baharın tadını çıkarın 🌸

Sevgiler,
hazi 💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts