MAYIS

02:35

Güneşli mis gibi bir haziran gününden merhaba.

Mayıs ayında neler yaptım ne yedim nerelere gittim hepsini bir bir anlatacağım şimdi :)

Bu ay nedense güzel film ya da dizi izledim diyemiyorum. Tom Hanks'le Emma Watson'ın oynadığı Circle filmini izledim ama favorim olmadı ne yazık ki. Zaten havalar ısındıkça güzel film oranı düşüyor bence. Film güzel olacakmış son anda vaz geçmiş izlenimi verdi. Kitabını okumadım o nedenle belki kitabı güzeldir ve filme uyarlamada sıkıntı yaşamışlardır. 

Modern Family dizisi 2009 dan beri favorim, bu ay da 8. sezon finalini yaptı her zamanki gibi ben yarı göz yaşı yarı kahkahayla izledim. Benim gibi tepki veren var mı bu diziye çok merak ediyorum😅. Bu ay izleyemedim ama herkesin çok övdüğü 13 Reasons Why dizisine yazıyı yazdıktan sonra başlamayı düşünüyorum, fikrimi de haziran ayı favorilerimde belirtirim.

Müzik anlamında neredeyse tüm ay Mario Frangoulis dinledim çılgınlar gibi. Youtube mix'inin linki de burada hatta.
Bir de bir şarkı var "Charlie Puth-Attention" uzun zamandır replay tuşunu bu kadar eskitmemiştim. İçimdeki küçük ergeni yaşatan şarkılara bayılıyorum (Çocuk da çok şapşik ya çok tatlış ) 😁.


Kozmetik favorim bu ay Loreal 'in Infallible Gel Crayonlarından Va Va Voom rengi. Benim gibi
farklı renkleri sevenler için güzel tatlı bir leylak rengi. Kapağıyla aynı renkte :) 


Bu ay bir de günübirlik bir Edirne turu yaptım. Çok güzeldi, yetmedi zaman zaten bir daha gitmeyi düşünüyorum. Hem yemekler için hem de doya doya gezebilmek için. Süleymaniye Camii, II. Bayezid Darüşşifası'nı ve Edirne Merkez Sinagog'unu ziyaret edebildim sadece. Orayı ve orada yediklerimi anlattığım yazım ise burada.


Bu aylık bu kadar. 
👋

Sevgiler,
hazi 💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts