HAZİRAN&TEMMUZ

12:11

Tatil bitip de Temmuz'un ortasına geldiğimde Haziran favorilerimi yazmadığımı fark ettim (artık nasıl tatil yaptıysam😅) Şimdi ikisini birden okuyacaksınız.


İzlediğim filmlerden ikisi de çok güzel ilham veren cinsten. The Founder, Michael Keaton'in başrolünde oynadığı McDonald's ın kuruluş hikayesini anlatan bir film. İzlerken hem sinirlendim hem de insan azmi karşısında hiçbir şeyin karşı duramayacağını görüp saygı duydum. Saygılar Ray Kroc'a 👏




Bir diğer film ise Hidden Figures. 1961 yılında Nasa'da çalışan 3 siyahi kadının yaşadıklarını anlatıyor. Oyuncu kadrosu da filmin müzikleri de çok başarılı. Zaten müzikleri yapan Pharrel Williams filmin yapımcılarından da biri. 



Mayısta bahsettiğim 13 Reasons Why Haziranda izlediğim dizilerden oldu. Seveni de sevmeyeni de çok ama beni etkilemeyi başardı. Lisede geçen ama ergen dizisi olmayan bir dizi bence. Dizi araşındaysanız tavsiye ederim. Zaten 13 bölüm. Ve tabii ki Game of Thrones başladı ama ondan bahsetmeme gerek yok bence :) 



Kozmetik favorilerimden biri Kiko' nun Lasting Precision serisinin 04 numaralı bu rengi beni benden alan göz kalemi. Her ay bir göz kalemi paylaşır hale geldim bu aralar da buna taktım galiba 😅. Ama kahverengi ve yeşil gözlülere yakışacağını düşündüğüm bir renk. İçinde hafif ışıltılar da var, asla sim değil ama parlaklık veren cinsten. 
Bu ay da tabii ki bir sedefli oje tavsiye etmem gerekirdi. O da H&M'in bu pembe ama sarı sedefleri olan Candyfloss isimli ojesi. Eli temiz bakımlı gösteren kendi içinde iddialı ama bağırmayan bir renk.







Bunların dışında tatil için 1 haftalığına Olympos'a gittim ve huzurlu tatil sevmeyen beni bile 1 hafta boyunca dinlenmeye doyduramayan bir yer oldu. Bu zaman kadar gittiğim en huzurlu tatil diyebilirim ve çok iyi geldi. Denizi de manzarası da mükemmel. Gitmek için barlar ve canlı müzik yapan yerler var ama benim orada akşamları yapmayı en sevdiğim şey deniz kenarında oturup ay ışığında müzik dinlemek oldu. Sahil Olympos Antik Kenti içinde olduğundan ve sit alanı içinde olduğundan şezlong, şemsiye ya da sahil restaurantı gibi hiçbir şey yok sadece deniz var. Başka hiçbir yerde ışık olmadığı için de sadece Ay aydınlatıyor ve Yıldızları kolaylıkla seyredebiliyorsunuz.




Benim bu iki ay favorilerim bunlardı. Ağustos favorilerimde görüşmek üzere 💁

Sevgiler,
hazi 💋

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts